Hanımlar 20-2 haftalık hamileyim. Hamileligimin başlarında saglık ocagından arayıp bir sürü bilgi istediler 20 haftalık oluncada gel dediler aklımdan tamamen çıkmış bu sabah yine aradılar çagırıyolar kan alınıcak igne yapılacak flan dendi . Konuyla alakalı hiç bir bilgim yok her saglık ocagı böylemi