Miniklerim_ Ahsenazra canım ben hiçbir şey yapmadım 10 ay önce oldum genel çektim vallahi acısını ılık banyo yapıyordum sürekli o iyi geliyordu ☺️ Ama 20 günden sonra baya iyi olmuştum ben
Sinem21 Ahsenazra sabah akşam pansuman yapıp kapattım ben gayet güzel iyileşti 3. Günden sonra yavaş yavaş kendi işlerimi yaptım 10. Gün bugun bebeğe tek basıma bakıyorum ev işlerini tek yapıyorum.
derya14 Ahsenazra Benim ağrım 1 hafta sonra geçti ve hastaneden eve geldiğimde duşa girdim doktor yapabilirsin dedi.
Miniklerim_ Aysedgrlikrkmz 2 sonra yani taburcu olunca yap demişti bana doktorum canım ☺️ Bende hafifçe korkarak yapmıştın ılık suda
Ahsenazra Bende 2 gün banyo yaptım enfeksiyon kapmamak işin özel şampuan eczaneden doktor yazmıştı agrılarım oluyo 4 gün cok zor dikiş yerleri kapalı banyo yapıyom doktor cıkarcak bandı