36+3 ağlamak iyidir açılırsın derler bende dünden beri ağlamam geldikçe ağlıyorum ki benim eşimden kaynanadan sebep delirmemek adına kendimi kasmak yerine salıyorum gözyaşlarımı gerçi akıllandım şuan ağlamıyorım bugünlerde bu saniyelerde geçecek nede olsa son hormon bozukluğu zamanları, tabi lohusası çocuğu büyütmesi vs daha zor zamanlarda atlatıcaz güçlü olalım yada en azından öyle olmaya çalışıp karnımızdakileri üzmeyelim ne diyilebilir hamileliği yaşamadan anlamıyorsun işte hiç bişiyi anın anına denk gelmiyor hep bi dengesiz duygu düşünce geçişleri