esrosatt 16 haftaya girdim bazen sağ bazen sol kasık da bıçak batar gibi ağrı oluyor normal mi acaba özellikle sabahları birde ağrı var karnımda bebek büyüyor diye mi acaba yaşayan var mı ?İlk gebelik heyecanlı ve telaşıyım 🙈
Skn23 esrosatt ay benim hergün biyerim ağrıyor ya en çok alttan ağrım oluyor kasık ağrım da arada oluyor ama geçiyor
esrosatt smyyypksy bende 16+2 şu iki gündür zaten batma çok uzun sürmüyor ama büyüyor galiba bu ağrıyı biliyor gibiyim işte benim belim çok ağrıyor
Afra34 esrosatt hayırlısı sağlıklısi olsun☺️ herkeste farklı etkiler farklı cinsiyet olabiliyor Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip eylesin 🤲🏻 inşallah hepimize