27 haftalık hamileyim 3 4 gündür sağ bacağımın diz kapağımın üst kısımlarına doğru hafif şişlik oluşmuş bir bölgede ve ağrıyor özellikle sabah uyanınca üstüne basamıyorum yakıcı bir ağrı sanki damarım patlayacak gibi böyle durum yaşayanlar var mı ne yapmalıyım