FHKK 39+4 Gece 3 den beri sancı çekiyorum kızlar sabah 6 de acile gittik sancım var ama açılmam az Allah rızası için dua edin dayanamıyorum.
Nurecren FHKK Allah yardimcin olsun canım yatma ayakta dur yuru atla zıpla zor biliyorum ama acilmani kolaylastirir, insirah oku bolbol hurma ye