emirhaninannesi Kizlar saat 5 de nişan im geldi ara ara sancilarim var ama hafif ara ara kahve kirmizi kirki kan geliyo sancimi evde beklesem mi yoksa doktora gdeyim mi
Syst33 emirhaninannesi ben tecrübeli değilim ama ben olsam giderdim sonuçta su azalıp bebek riske girebilir
Esuyum38 emirhaninannesi kontrol amaçlı git derim eğer yeterli sancın yoksa zaten eve gönderiyolar en azından bi sıkıntı var mı yok mu için rahatlar
Efsoo emirhaninannesi git canim.en azindan siyuna faalan baka bilirler.sonra lazim olursa evede gondrre bilirler.
yaseminan emirhaninannesi benim nişanım geldi gittim sancım yoktu bebeğin kalp atışı suyu iyi diye eve gönderdi doktorum ama sen yine git canım