Ben 15+2 hamileymm inşallah sağlıkla bi oğlum olacak 🙏🏻 Rabbim bütün isteyenlere nasip etsin
kızlar benim bu ara ara ara burnum kanıyor doktor illa kbb ye bi git dedi internette okuyorum bu dönemler burun kanamaları yaşanabilir diyor anlamadım 🌸 birde decavit kullanıyorum çok afedersiniz büyük abdest de koyu renk olması normal mi yaşayan var mı ❤️