6 haftalık hamileyim burun tıkanıklığı yaşıyorum sürekli nefes almakta zorlanıyorum. Her hangi bir hastalığım yok grip filan değilim yani. İnternette araştırdım hamileyken olabilirmiş. Sizde de varmı böyle birşey ve nasıl kurtuldunuz. ( hiç horlamayan ben geceleri horlamaya başlamışım o kadar yani 😕)