Boss henüz doğum yapmadım ama kontrollerimi orada yaptırıyorum. Doktorumdan ve hastaneden memnunum. Normal doğum 1250 tl, sezeryan 1550 tl idi ama zam gelmiş. Galiba 1250 tl olan normal doğum 1500 tl olmuş forumdan gördüğüm kadarıyla. Muayene ücretide 50 tl den 70 tl ye çıktı, bildiklerim bu kadar :)