Merve0625 Kızlar 21 haftalıkken tatile gitmeyi düşünüyoruz. Bir sıkıntı olur mu acaba. O haftalarda giden var mı. Neler yaptınız önerisi olanlar var mı.
Muallimehanim Merve0625 Git valla benim yerimede yüz eğlen 😂 Sadece havuzu pek kullanmamaya çalış. Bi de denize girdikten sonra hemen üzerini değiş kuru giyin bol su iç 🤩
Lamelif Merve0625 tatil için en uygun aylardasın ne güzel ben 32. Haftamdayım yerimden kımıldayamıyorum 😕
Kbrkrt Merve0625 Bende 21. Haftamda gidicem ayırttık herşeyi.. bekliyim Burda gidipte iyi veya kötü deneyimlerini paylaşanlar olursa çok iyi olur
Pier Merve0625 ben 34 haftalığım bu hafta sonu gidiyorum. Doğum öncesi son gezintiler. Bence sen de git. Sadece havuza girme, ıslak mayoyla kalma. Doktorumun bana söyledikleri. Ha bir de güneş çarpmasın dikkat et.
Bertevc Merve0625 ben 16-17 haftalıkken gittim, 8-9 saatlik yola ve denize de girdim, tekne turumu da yaptım hiçbir sıkıntı yaşamadım, düşğk riskiniz yoksa gidebilirsiniz bence bir de artık gebeliğin en rahat dönemlerine girmişsiniz
Merve0625 Bertevc aynen kesinlikle çok şükür rahatım yok da öyle bir şeyim. En iyisi gitmek ya bencede 🙈
Ga35 Merve0625 o haftada bisey olmaz ki bende tatildeym 29 haftalık olmama ragmen dikkat etmemi gerektircek bisey yok hergün güneşleniyorumda bi aydır, 8 saatlik araba yolculuguda yaptim 3 saatlik ucak yolculuguda doktorum güneşlenmenin hic bi zarari olmadigini söyledi hurafe onlar dedi sadece arabada giderken 3 saatte bi inip yürüyorum ve belimede yastik koyuyorum havuzada girmiyorum sadece bu
Ps15 Merve0625 Ben 21 haftadayım haftasonu döndüm ne gibi bir sıkıntısı olacak ki? Bol bol yüzdüm güneşlendim iyi geldi son tatile de 32.hafta gideceğim bir sıkıntı olmazsa😊
Merve0625 Ps15 inşallah canım ☺️ Cevrendekiler gitme söyle böyle dediler. Bi de sizlerin fikrini almak istedim.
Ps15 Merve0625 Yok canım ne olacak yatalak hasta değiliz ki hamileyiz çok abartıyor bazı insanlar, tam tersi aktif olmak daha iyidir her zaman. İyi tatiller☺️
Selenika Bence kendini nasıl hissettiğine bakmalısın ben 35. Haftamda gitmiştim gayet iyi geçirmiştim tatilimi
tugcakkn Merve0625 bana da doktorum 23-24.haftaya kdr gidiceksen git sonra rahat edemezsin demişti.araçla gidiyorsanız 2 saatte bir mola vermek azcık yürümek lazımmış denizin ekstra bir zararı yok ama havuza girmemeye dikkat edin bence bir de güneşte çok kalmayın malum yaz ayları bizim için on kat daha tehlikeli 🙏🏻 İyi tatiller 🎈
Hifanurr Merve0625 Biz iki hafta önce gittik 32 haftalıkken doktorum sorun olmaz sadece güneşe ve havuza dikkat et dedi. Havuzda enfeksiyon kapma durumundan dolayı her kullanımdan sonra duş almalısınız. Hatta deniz varken havuza girmeyin bence.. Güneş kremi kullanın mutlaka yoksa lekelenme durumu olabilir..
Eceyavuz Merve0625 ben 23.haftamin içindeyim 1 aydır yazlıktayim ama denize giremiyorum idrar yolu enfeksiyonum var diye.. güneşe çıkamıyorum ne kadar güneş kremi vs kullansanda etkiliyor malesef oyuzden sabah 8.-10 arası bi yürüyüş yapıyorum bide aksam 5 den sonra eşimle denize gidiyorum ve şapkanın altında eşimi seyrediyorum 😥 sadece temiz hava bebeğime iyidir organik seyler yemek için burdayım
Tuce26 Merve0625 ben istanbula gitmistim şu an 30 cu haftamda denize gidicem allah izin verirse arabayla gidiceksen 15 20 dk molalar ver ayaklarını uzat korkma allahın izniyle hicbirley olmuyor