Serpilataman Senem0505 bende çok korkuyordum ama o an gelince allah yardım etti normal doğum yaptım tabi ki size bağlı normal istemiyorsanız kendinizi strese sokmayın
Senem0505 Serpilataman normal istiyorum ama doktorla mesajda yazdık 37 de bakıcak çatıma da kasıyosan zor dedi konuşalım dedi hani o yönlendirecekmiş gibi geliyor
Serpilataman Senem0505 sizin ve bebeğiniz için sağlıklısı neyse o olsun sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Muallimehanim Muallimehanim Sancı tabiki zor ama o anlık çekip bitiyo. Sezeryanın sonrası çok zor. Yakınlarımdan da şahit oldum 🙈
Sebogelin Deda bunu da senden duyuyorum. Normal doğum yapıp kim niye yatıyo ki? Dikişin oluyo ama öyle kıpırdatmıycak bi ağrısı olmuyo doğurup kalkıyosun. Ben çataldan kendim indim bıraksalar odama da yürüyerek inerdim miss 🥰
Deda Sebogelin benimle aynı zamanda doğum yapan arkadaşlarım deniz simidinin üstünde oturdu nerdeyse 1 ay. Tabi herkesin doğumu farklı oluyo Allah herkese neyi nasip ederse o🤗
Sebogelin Ozlemsel84 bence yaparsınız hiç korkmayın. Görümcemde sezaryen sonrasında 2 tane normal doğum yaptı hiç sıkıntı yaşamadı
Ozlemsel84 Sebogelin Ya ilk Doğumda doktor bana sen bunu zaten normal yapamazdın dedi 😊acaba neden dedi bilemedim şimdi araştırıyorum bakalım neyse nasip o olur 😊