Esma_davut Burcubora 25+3 olduk canım aynu durum bende de var bazen ağrılarından yatamıyorum, yattığım yerden zor kalkıyorum
espalp Burcubora sabahları belim ağrıyor yatakta ama kalkınca geçiyor devamlılığı yok🙏🏻 Ayaklarımın altına yüksek bi yastık koyuyorum gece o rahatlatıyor beni. 27.haftaya böyle geldik bakalım sonra nasıl yapıcaz😂
Refianur Burcubora 26 haftalıgım benimde cok fazla sırt ağrım var canım doğuraba kadar da geçmez malesef
GuelGltkn Burcubora bende 27+3 ve aynen sirtim ve belim cok agriyo ayakta bi is yaptim mi normal disari ciksam bile göbek mi agir gelmeye basladi anlamadim bende
Burcubora Esma_davut aynen canım bazen yatağın içinde bile zor dönüyorum sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
Burcubora espalp 28 den sonra daha da artacağını söylüyor ebeler Allah yardımcımız olsun bebeklerimiz sağlıklı olsun da her şey geçer
DLN_ELA06 Canim hastaneye gitmelisin bende 31de asiri bel agrisiyla gittim erken dogum diye 1 hafta yattim durdurdular
Burcubora DLN_ELA06 perşembe günü kontrolüm vardı canım ultrasona girdim şeker yuklemesi yaptırdım doktora sırt ve bel ağrımın çok olduğunu söyledim sonuçlarında bir sıkıntı yok dedi ama inşallah zamanında gelir sana da çok geçmiş olsun canım inşallah seninki de zamanında gelir DLN_ELA06
DLN_ELA06 Burcubora simdi 38+3.cu haftamizdayiz nstde sancilar 90a yukseliyor 1 cmde acilmam var bekliyoruz heyecanla rabbim emeklerimizi bosa cikartmasin sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insaallah
Burcubora GuelGltkn evet bazen yorulunca oluyor diyorum ama yorulmadığım zamanlar bile ağrıyor dışarı çıkayım yürüyüş iyi gelir diyorum dediğin gibi yine ağrıyor büyük ihtimal gitgide agirlastigimiz için böyle oluyor