MucizemE 15+3 haftalık hamileyim 3 gündür bitmek bilmeyen şiddetli baş ağrılarım var ilaç kullanmak istemiyorum onun dışında iyi gelecek ne yapa bilirim bilen anneler yardımcı olun lütfen
Meryemak MucizemE 18+3 haftalığım hâlâ devam ediyor ara ara şiddetleniyor sonra biraz duruluyor ama geçmiyor 🤦🏼♀️
Ceren35 MucizemE gecen hafta bende cok cektim Nane yagi alin aktardan alniniza ve sakaklariniza surun dindiriyor baya, ama hala gecmezse doktora gitmenizde fayda var ben bir de parol aldim hic gecmeyince
muzisyenanne06 MucizemE çok geçmiş olsun . Bende aynı başlıklı açmıştım sağolsun arkadaşlar nane yağı nı önermişlerdi cidden çok işe yarıyor alnınıza şakaklarınıza sürün göz çevresinden uzak tutun ciddi anlamda geçiriyor 😇
MucizemE Malikinannesi aynen öyle ya iki gündür kimse cevap vermiyor Kaynanam la görümcemden bıktım yazsam 600 kişi koşar yazar ama sağlık konusu kimseden ses Yok 😁
MucizemE Ceren35 bunu da denicem bebeğim daha küçük olduğu için ilaç almak istemiyorum siz kaç haftalık hamilesiniz
Ceren35 MucizemE evet bence cok kullanmiyorum ama minoset ve parol paresatamol ilaclar yani agir degiller doktorunuza da sorun tabi 11 haftaligim bende
SekerAnne Bir pamuga kolonya ve karabiber sür ve şakaklarına iki kas arasına bir kaç kez dokundur yaksa da geçiyor