Lamelif teşekkür ederim. Doktorunuzla ne kadar süre önce karar verdiniz tüp bebeğe? Ben temmuz ortası gitmeyi düşünüyorum. Ameliyat sonrası ultrason muayenesi yaptırmaya, hem de bu tüp bebek işini konuşmaya eylül ayı için. Erken mi geç mi bu görüşme bilemiyorum. Çok çok bilgisizim bu yüzden çok soru soruyorum kusura bakmayın.
Ben temmuz ortası gitsem, beni Eylül'deki adetimin 2.günü kan tahlili yaptır gel deyip sonuçlarıma bakacak ve ultrason muayenesi yapıp uygunsam hemen o gün veya ertesi gün iğnelere mi başlatıyor??
Bir de bu iğneler hemen eczaneden gidip alınılabilir iğneler mi? Muhtemelen bizim rapor da çıkar, rapor süreci uzun mu?