nigarrerdicc Olmaz inşallah canım ben akşam 10da doğum yaptım ertesi gün öğlen evime geldim o yüzden oğlumu pek kıyafet gerekmemişti 2 tane takım kullandım sadece bi tane de ince battaniye haziranda olmuştu doğumum ama benim kanamam çok olmuştu ve sadece pet koyduğum için 3 kere üstümü değiştirmek zorunda kalmıştım keşke hasta bezi alsaymışım bunda hasta bezi alıcam ek olarak kendime 3 takım pijama iç çamaşırı oğluma ise 4 tane takım 10 15 tane bez battaniye falan ama eylül sonu olacağı için içine kaln mı giydirmeliyim yoksa tek kat yeterli mi üşür mü üşümez mi bilmiyorum benim de en çok kafamı bu kurcalıyor artık yanıma bol bol uzun kollu kısa kollu çıtçıtlı badi yelek kalın takım da alırım ne olur ne olmaz eksik olmasın da fazla olsa da sorun olmaz diye düşünüyorum