Secda Sohretkural CicekGirayBysl Yenianne92 Etzel Melektrk arkadaşlar değerim 103 cikti 2 buçuk hafta feln oluyor dimi
Fdle Secda yerlesme kanaması olabilir canım benim tam adet günüm de gelmişti pembe akıntı hamileydim korkma içimden hamilesin geçiyor kan testi ihmal etme bizide haberdar et Rabbim gönlüne gore versin inşallah 🙏
Secda Fdle aksama 5te gideceğim tahlil yaptırmaya bulunduğun yerde ki hastane gün içinde vermiyor özele gideceğim inşallah canm isteyen herkese nasip etsin
CicekGirayBysl Secda ertesi gün çıkar sonuçların. İnşallah gebesindir hayırlı haberlerle gel inşallah 🙏🙏👼🏻
Bsr37 Secda benim değerim de 90 çıkmıştı 1 hafta sonra kesesini 2 hafta sonra da bebeği ve kalp atışını duyduk çok şükür hayırlı olsun 🙏
Secda clmmmmm geçen ay tutamm işti hatırladım beni sürekli yumurtladim dimi diye soruyordum çok şükür oldu bu sefer şimdi ne yapmaliyim
clmmmmm Secda evt cnm hatrladm hayırlı olun. iki gün sonra betayı tekrarla iki kat arması lazım saglıklı gebelik için.. 5 haftada hastaneye git keseyi görürsün ozamana kadar bol dinlen kendini yorma
Denizkasalll Secda ovülasyon testi değil mi bu? Bununla gebelik nasıl belli oluyor bilgi verebilir misin ve ne zaman yapılması gerek?
Anneolmak38 Denizkasalll Gebelik varmı yokmu diye idrarla bakılan ve çoğu kişinin gebeliğini bu sekil öğrendiği ve eczaneler de satılan testler canım :)))
Secda Denizkasalll ovulasyon çubuğu gibi ama gebelik testinin sonucu veriyor o sabah ilk ısrarla yapiliyor