nuranhakan Arkadaşlar merhaba aile hekimliğinden aradılar tetenoz aşısı olmam gerekiyormuş 1.doz 20 haftalık hamileyim kendi dr. Sordum gerek Yok dedi siz olsaydınız ne yapardınız
Esrelf nuranhakan ilk defa yapılıyorsa gerek var tabiki. Tamam doğumda kullandıkları malzemeler steril ediliyor ama ya değilse? Ya tetanos mikrobu taşıyorsa?? Bence riski göze almaya değmez. Yaptırın bence.
OzlEmrah nuranhakan Bende doktoruma sordum kesinlikle aşı vurdurma dedi. Karar senin bende vurdurmayacağım tetenoz aşısı