Deletedmom0042 bayramlarda gidip geri geliyorlar. Savaş olan yere bayramlaşmaya da gidilmez, devlet göndersin artık bunları, hepsini birden değilse bile grup grup göndersin. Vergiler arttıkça artıyor bunları hep biz besliyoruz. Bi de üstüne kadına kıza sarkıntılık tecavüz hırsızlık cinayet... köpek bile ekmek yediği kaba pislemez ekmek veren eli ısırmaz. Bunlar bi acaip millet... memleketimize senelerce ne mülteciler geldi ne afrikalılarda ne bulgaristan sürgünlerinde hiç böyle bişey görmedik. Namuslu insanlardı kimseyi rahatsız etmeden çalışır yaşarlardı. Bunlar arsız