elissa Sağlık ocağında para verildiğini bilmiyordum. Onların yararlandığı kadar ihtiyaç sahibi olan Türkler bile yararlanamıyor İnan ki. Eşim birinden öğrenmiş her gün PTT’den çok yüksek bi Mebla para çıkıyormuş sırf bunlar için. Tamam durumumuz Allah’a şükür ama mesela her kontrolde, Doğumda vs tonlarca para yatırmak istemiyorum özel hastanelere devletimizin çok iyi doktorları olduğu halde. Kolay kazanılmıyor çünkü. Şehir hastaneleri fakülteler tıklım tıklım. Sırf sıra fazla diye doğru düzgün ilgilenmiyor doktorlar gir çık gir çık oluyor. (Benim gördüğüme göre) fakülteyi önerdiler bi gidelim bakalım dedik. Sadece sekreterden sıra almak için önümde 50 kişi var. Kimbilir doktora ne zaman sıra gelicek işin yoksa sabah akşam orda bekle hamile halinle. 2 dakika bekledik eşimle daraltı geldi resmen. Hemen çıktık sonra. Tamam ben onlar yaşamasın, yararlanmasın vs demiyorum ama kendi ülkemde kendi olanaklarımızdan faydalanamıyorsam kendimi mülteci gibi hissediyorsam mutlaka bunun bi suçlusu vardır.