Whiteangel111 Tam 16 +0 da sonunda bebegimin cinsiyetini ogrenebildik hemde ugraslar sonucunda ne kadarda inatçı bir kızım varmis benim bu zamana kadar inatla acmadi bacaklarini hatta bugun bile 😂 HAYATİMİZA HOSGELDIN GUZEL KİZIM SENI COK SEVIYORUZ 😍🤗❤❤❤
Matmazell Whiteangel111 hayırlı olsun kuzum prensesin 😊 Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin inallah 🤲🏻 Bnmde prensesim gelicek 😊
Sumeyraerva Whiteangel111 hayirlisi olsun rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin Matmazell aynen katiliyorum sana 33 haftaya girdim isim yok hala
Elmalipasta Whiteangel111 hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin biz 20+1 iz hala öğrenemedik cinsiyetimizi 🙈
Whiteangel111 Matmazell inşallah canım inşallah zaten babasi aylar önce görmüştü ruyasinda kiz olucak demisti icine dogmus galiba 🤗
Matmazell Whiteangel111 ne güzel 😊 şimdi en zor yere geldiniz isim konusuna 😅 34+5 olduk hala ismi netleştiremedik 😄 hiçbişi beğenemiyo insan
Matmazell Sumeyraerva çok zormuş ya 😪 inşallah kızımın hakkında hayırlı olan bi isme karar verebilirim gerçekten büyük sorumluluk
Sumeyraerva Matmazell insallah canim aynen cok zor ilk kizimda boyle zorlanmamistim ama bu cok zor begenmiyorum hic birini
Matmazell Sumeyraerva bnmde hiçbiri içime sinmiyo 🤭 artk karar vermem lazım vakitte yaklaşıyo kapı süsü yapıcam daha ama işte gel gör ki durum malesef öyle olmuyo 😥
Sumeyraerva Matmazell allahtan oyle bi derdim yok sus felan yapmiyorum o yuzden doguma kadar bulurum insallah
Whiteangel111 Elmalipasta bende korktum galiba bu seferde gostermicek diye ama doktor ugrasinca gösterdi minigimm