@Esranrogz geçmiş olsun canım sag saglım hayırlısıyla kucagımıza alaşım bebişlerimizi inşallah bendede 1 haftadır aşırı vardı kaşıntı safra kesesi asiti enzimler falan yüksek çıkmış ilaç kullanıyorum geçer inş 2 hafta sonra kontrol verdi doktorum bakacak düşmüşmü yoksa erken dogum yaptırabiliriz falan dedi ilaç kullandınmı sen düştümü degerin düşünce erken doguma gerek kalmıyor heralde