Esranrogz benim kaşıntim 20 haftada başladı benimki gebelik kolestozu bu 4. Çocuğum bu kaşıntıdan dolayı erken doğumlarım oluyordu Allah razı olsun doktorumdam kaşıntı nedenini buldu ilaç verdi günde 3 kez kullanıyorum diğer gebe liklerimdede vardı deli gibi ağlayarak kaşınıyordum hiç bir doktor bulamamış tı kaşıntı nedenini o yüzden 37 hafta da doğumumu gerçekleştiricegini söyledi doktorum kaşıntı için safra asidi tahlili yapılıyor eyer yüksek se zaten belliki gebelik kolestozu hastadısınız demektir