Doppelherz Cerenkurt06 35+5 3300 kilomuz. Zorunlu sezaryen olacagız bu sebepten.. suyumuz da biraz fazla.
Hulyalp Cerenkurt06 gecen cuma 35+1de biri 2900 digeri 2800du. 3 olmuslardir heralde. Suan hastanede sezeryan saatimi bekliyorum dua edin lutfen hersey guzel gecsin ikizlerimle saglikla cikalim🙏
Mervemomm 36+3 te gittim 4 gün önce 2900 gr biraz moralim bozuldu 😊 21 temmuza kadar doğum bekliyoruz inşallah doğuma kadar 3500olur
Cerenkurt06 Mervemomm moralin neden bozulsun masallah iyi cok sukur bizde iki gun önce gittik 3131 olmus 🤗🤗
anapanda12 Bu pazartesi Allah'ın izniyle 37 olucam ve kontrole gideceğim, en son 35 haftada 2.370di. Şimdi 2.500ü geçmiştir..
yaseminan Cerenkurt06 benim 37+4 te 3500 ölçtü 38+3 de hâla 3500 dü doktorum başı kanala tam yerleşmiş o yüzden kafasını net ölçemiyorum dedi ama şunuda ekledi ultrasonda belirlenen kilo doğumda çıkmıyor genelde 200-300 gram daha az doğuyormuş
PirayeAkca Cerenkurt06 37+0 tam 3kgydi. Fakat karin çevresi 10 gün geride. Doktor 400 gram fazla yada az da olabilir dedi :(
Kalphanem Cerenkurt06 bugün gittim 37+1 2600 dedi doktor annesi gibi minyon dedi başka şükür bi sorunumuz yok