Bekar günlerimi özlemiyorum diyemem çünkü epey hallice çok özlüyorum, kafan şuana göre bin misli rahat, kaynana derdi yok bi kere annelere can feda kıyamaz uyandıramaz seni yatarsın öğlene kadar yemeği pişirir çamaşırı halleder arada bi söylenir o kadar da olsundu ama ya şimdi? Koca ayrı dert karnındaki uyutmuyor ayrı dert bi ton hormon bozukluğu ayrı dert kaynanası ayrı dert uykusuzluktan kafayı sıyırıyorsun o daha başka bi dert, çamaşır bulaşık etraftakiler derken derde dert biniyor, evlilikten soğudum Ben cidden bekarlık günlerimi adetliyken ki hallerimi dahi özledim diyebilirim eşimin sevgiside bi tuhaf gelir oldu hatta belki en başından beri yoktu da benim gözler şimdi açıldı, evet hanımlar dertsiz geçiyorsa hamileliğiniz bizim içinde güzelce uyuyun😴