Fatimee Ben de bu konuyla ilgili başlık açtım ben düşünüyorum ama bakalım doktorumla konuşucam bu hafta be muhtemelen olumsuz cevap alıcam 🤦🏼♀️
2013__ilkay Fatimee beNim çok erken olduğu için henüz konuşmadım bende göbek fıtığı var umarım engel olmaz😞
Ayceyasaf 2013__ilkay Daha tecrübelenemedim malesef😟 Beklemedeyim bu akşam kasılmalarım olduğu için dr gittim açıklık yok nst de bir sancım çıktı..İmza attım geri geldim eve. Rahim yırtılmasından korkuyorum en çokta bakalım cumaya da randevum var tekrar gidecem
Ayceyasaf 2013__ilkay Ssvd misiniz? Göbek fıtığı kardeşimde de vardı hiçte sorun olmadı doğurdu..Tabi kişiden kişiye değişkenlik gösterebiliyor