3 haftadır devam ediyordu. İdrar kaçırıyorumdur diye düşünüyordum ama amniyon sıvı sızıyormuş. Bugün antibiyotik başladık 7 günlük. Haftaya 38 oluyor zaten doktorum duruma göre bakarız gerekirse doğumu başlatırız dedi. Var mı bu durumda olan? Doğum yakın mıdır ya da bebeği olumsuz etkiler mi? Eşim şehir dışında acil bir durumda gelebilecek konumda değil aniden olur diye korkuyorum en azından 1 hafta daha dursa iyi olurdu. Var mı bu şekilde suyu sızan varsa ne siz yaşadınız?