En guzeli yolayin arkadaslar neden kullaniyorsunjz islak mendilleri ben ilk kizimi hep suyla yikadim sadece disarda organik islak bez aldim neden evdeyken kikamiyorsunuz cok guzel ve hic birgun bile psik yasamdim. Ayrica bir bilgi daha vereyim benim 28 dikisim oldu cunku kizim dört bucuk kilo dogdu ve baya zordu normal dogum yaptim ve hicbir krem pansuman yapmadan sadece suyla yikadim ve iylestim buarada elimi bile surmeden sadece suyla yikadim 😀herkese hayirli ve kolay dogum diliyorum sevgiler