Hiratrkd Kızlar ıllakı dogum sancısı belden mı gırmesı lzım benm kasıklarım cok sddetlı agrıyo 39+4 um arada belıme vuruyo
Alpalp Bende burda beklıyım ne nişan var ne su gelmesı ama adet olcakmısım gbı agrım var kasık bolgemde alt karın bolgemde belim agrımıyo ve cocuk sankı cıkacak gıbı direşmek derler ya altta oyle bı baskı hıssedıyorum sonra kayboluyor
Hiratrkd Alpalp evet cnm asada da baskı var ve sankı boyle bsey pıt yapcak suyu patlıcak gbı gelıo 😂😂
Alpalp Hiratrkd aynen benımde oyle dogumuma ıkı hafta falan var ama sadece anlattıgım gıbı görünürde nişan su gelmesı falan yok hep sıcak sıcak ter atıyorum sancılar gelıyo tamam bu sefer gelıyo dıyorum dusa gırıyorum gecıyo
58Vildan Alpalp sıcak duşa giriyorsan gidiyor olabilir ılık duşa gir ve bol bol çömel çok yararı oluyor
Pelin86 Alpalp sadece kasik agrisiylada baslayabilir ishal mişsin gibi daha sonra belede agri vurabilir .
58Vildan Hiratrkd kasılman da varsa sancın geliyor olabilir canım ebe benim doğumumun başladığını karnımım kasılmasından farketmişti 😊 biraz dinlen bakalım artarsa doktora git Rabbim sağlıkla kavuştursun
Hiratrkd Pelin86 zaten sabahtan ishaldim hatta 2 gundur smsı de boyle oldu bakalm braz beklıyım nolcak
Hiratrkd Bu arada benm ıkıncı gebelıgım umarım ılkıne gore bu daha kolay olur ılkınde sadece 1 cm açılmayla 9 saat sancı cekmıstım sunıyle umarım bu oyle olmaz