Canım aynı sebepten hastaneye gittim yatisim verildi şimdide doktor bugün yarın dogurursun diyor nstye baglandik o sertlesmelerin hepsi sanciymis ama korkma bu haftalarda genelde herkes yaşıyor önemli olan ritmik olması benim öyleydi düzenli aralıklarla geliyordu yani kendini takip et ona göre ama doktoruna söyle mutlaka zaten nst istiycektir ihmal etme kendini çok yorma yürüme dinlen ve en önemlisi bol boll su icmeye çalış