ZeynepKrc Merhaba tatlı anne adayları, 12 haftalık hamileyim yavaş yavaş başlamak istiyorum çatlak önleyici kremlere. Öneriniz nedir ? Lierac ve mustela arasında kaldım açıkcası
busubusu ZeynepKrc vala canm lieraca flan o kadar oara vermeye gerek yok bio oil kullanıyorum en başından beri şu an 39 a girmek üzereyim bi tane çatlağım yok tavsiye üzerine almıştım zaten kuzenim üçüzlere hamileydi kullanırken hiç çatlağı yok
Prensssannesi Ben 36. Haftadadayim. Lierac kullanıyorum 20. Haftadan beri. Allaha şükür hic catlamadim. Insallah catlamam🙏🙏
ZeynepKrc Prensssannesi maşallah busubusu maşallah dikkate alıcam ona da bir bakayım lierac gerçekten pahalı
Prensssannesi ZeynepKrc tremdyoldan 120 ye aldim Lierac i. Kullandığım kremi size söylüyorum. Siz bilirsiniz. Ne kullanmak isterseniz