Evlendim 1 ay sonra mantar oldum afedersiniz ama öyle şişti ki iç dudakları pantolon giymeyi boşverin oturamıyordum doktorun verdiği fitille ve sürekli iç çamaşırı değiştirerek geçti ama 3 4 gün sürdü hamileyken oldum donaxly di yanlış hatırlamıyorsam hamileyken kullanılabilecek bi fitil verdi sanırım bu diğeri kadar etkili bi fitil değildi hemen geçmedi DHA uzun sürdü şimdi günde 2 hatta bazen 3 litre su içiyorum çok şükür uzun süredir hiç bişey Yok geçen hafta idrar tahlili verdim ve tertemiz çıktı çatlakları da önlüyo kesinlikle zorlayın için uzun oldu kusura bakmayın 🙏