Bebegm dun geceden beri hareket etmiyor 2 3kere cok sert sadece kasıldı yırtarcasina karnimda 35 +5oldk erken dogum riskimde var yeni hamileler gbi dehset koku hassasiyeti mide bulantisi kabizlik bas agrisi halsizlik hersey var ilkkz bugun bu kadar az idrara cikmisimdr normelde gunde 15 20 kere giderim bugun 3 4 o kadar yiyip icmeme ragmen karnimda agriyor neden olabilir dogum habercisimi acaba