Lindam Kızlar genital bölgemde hamile değişken de hamilelikten sonra da hep kaşıntı oluyor doktor bana travazol krem vermişti hamilelikte de iki üç kez kullandım ama gebelikte kullanılır mı kullanılmaz mı düşünmedim hiç. Bilgisi olan var mı
Ayckntmt Lindam aynı kremi bende bugün kullanmaya başladım mantar varmış onun için verdi doktor ilk 3 ayı geçtiyseniz sorun olmazmış kaşıntıyı alsın diye verdim dedi bide fitil verdi kullanbilirsiniz yani
Leylayunus Lindam ben yeni kullandım hatta üç günlük fitilde ver trivag diye onun çok faydasını gördüm özellikle akıntı varsa fitil veriyo zaten ben çok çektim sonunda bittti çok şükür
Deniziimmm Lindam canım gebe değilken kullanıyordum ben onu özelikle yazın oluyordu kaşıntı yanma hissi geçen gün de sordum sakın dedi kullanma trvazolu ki ben sadece bacağım için sordum sürtünmeden dolayı tahriş olmuştu kullanma dedi bepanten plus verdi ..
duyguozz26 Canım ben onları kedilerimde mantar var diye kullandım bana da geçti ama başka krem vrdi bana hamilelere özel exoderil diye, ama vajinada değil benim vücudumda genel olarak, sen bi başka doktora daha görün istersen
elissa canım fazla kullanma bak eskilerden bir ilaç var maydanoz ve yumurtayı pişir ılık olunca temiz bir bez e al üstüne otur bütün mantar akar gider sende rahat edersin
elissa Minnakelifim yağsız normal doğrayın içine yumurtayı kırın yumurta pistinde alın ve ılık olunca temiz bir beze al üzerine otur ama hareketsiz kal bütün enfeksiyon akacak bunu iki günde yenile etkisini hemen gösterir Afedersiniz benim bu sarkan. dudaklar tas olmuş tu alttan muayene. olurken enfeksiyon almıştım ne ilaç fayda etmişti sonra annem bunu denedi ve bende sıkıntı kalmadı hala da yaparim
Silver Lindam Ben doktoruma telefon da sormuştum acil akşam vakti olduğu için bana travogen kremini tavsiye etmişti o esnada da evde travozol olduğu için onu sormuştum elimde bu var şimdilik kullansam olurmu diye olmaz kullana bilirsin demişti.Sonra travogen aldım birde fitil yazmıştı. Sen doktoruna danış bu konuyu.En iyi onlar biliyor
Cagla22 Lindam bnm doktorum da verdi travazol kullandım hiç bir şey olmadı. Veriliyor hamilelere kullan cnm