Sevgili anneler anne adayları. Ben 10 gün önce cok kötu hasta oldum kendımde degıldım ates falan olunca esımde panıkle doktora bırsey dememıs. Bana antibıyotık verdıler ‘agımentin’ dıye. Bizde bebek dusunuyorduk 2 hazıranda en son adetımı gördum. Korunmadan ılıskı oldu. Ve sımdıde adetım 4 gun gecıktı sizde hamile olabılırmıyım ? Veya ılaclar ertelemıs olabılır mi ? Yardımcı olurmusunuz