Kızlar merhaba. Hamileliğimin ilk gününden beri sol bacagımda agrılarım vardı. 33 haftalık olduk şimdi agrıların şiddeti dahada arttı. Öyle ki uyuyamıyorum geceleri. Doktor magnezyum dedi içtim fayda etmedi. Sonra yapacak bişey yok dedi. Artık aglamaya basladım her gece. Annem kolonya sürelim mi dedi çaresizce tamam dedim. Ama resmen bıcakla keser gibi kesti agrımı ve ilk kez uyudum uzun zaman sonra. Üç gündür de resmen bacagıma kolonyayı boca ediyorum rahatlayıp uyuyorum. Doktora haftaya gidecegim ama haftaya kadar dayanamam ya bişe olursa korkusu var. Basına gelen var mı? Bi zararı olur mu bilgisi olan varsa beklıyorum🤗