nildanil selam kızlar suan 13 .haftanın ortasındayım yaklasık 10 gündür üstüme aşırı bi duygusallık çöktü bebek görsem bile ağlıyorum . daha önce hiç böyle duygu karmaşası yaşamamıştım sizde durumlar nasıl ?
Melegimm19 nildanil çok normal canım hormonlar sağolsun bende neşeli bir insanım ama hamilelikten beri bazen içim o kadar huzursuz oluyor ki durduk yere ağlıyorum ❤
elifdemircan21 nildanil canım bende de aynısı var. Bebeğimin kıyafetlerini görünce ona çok acıyorum ağlıyorum çok tuhaf :)
nildanil Melegimm19 dizi film izleyemez oldum 13 haftadır hamileyim ama 10 gündür çıktı bu duygusallık 😊
elissa Benim baya zor bir hayatm.var sıkıntım büyük yani hamile liginde bir tat alamadım kızım da çok güzeldi hayat ama ikiz lerde normal hayata bile hasretim dua edin bana :(
elifdemircan21 elissa allah yardımcın olsun dua et bebeklerinle mutlu olmaya çalış umarım hayırlı bi kapı açılır sizin için.