Merabalar benim ilk 2 normal dogumdu ucuncu sezeryan oldu bebegin kalp atislari yavaslayinca ve 2 hafta once 4. Bebegimi dogurdum normal dogumla cok sukur bi sikinti cikmadi.tabi seniki ilki sezeryan oldugu icin ilk dogum gibi olur normal olursa o yuzden biraz zor olabilir illaki ilk dogumlar biraz anneyi zorluyo.insallah gonlune gore olur hayirlisiyla kucagina alirsin.