EbruEgemen1123 Hastanede sezaryen doğum yapan var mı? Sezaryen dahil toplam ne kadar ücret ödeyip taburcu oldunuz? Ameliyathaneden ve kadın doğum servisinden memnun kaldınız mı acaba arkadaşlar bilgisi olan yazarsa çok sevinirim iyi veya kötü.
EbruEgemen1123 Sulsay çok teşekkür ederim hayırlı olsun öğrenirsen burdan yazarmısın çok sevinirim teşekkürler
Sulsay EbruEgemen1123 ama her yil fiyatlarinda degisme oluyor oda gecen yil dogum yapti ogrensem bile pek faydasi olacagini sanmiyorum