Fatmaa123 canım benimde tansiyon son hafatalara doğru yüksek seyir edince doktorum normal Doğum için gün vermişti 38+5 günlükken suni sancı verildi fakat ilerleme açılma esneme olmayınca daha fazla bekletmeyip sezeryana almıştı
şimdi ikinciyi bekliyorum 35 haftalık olduk bakalım bunda tansiyon problemi olacak mı 🤷♀️ İnşaallah olmaz