Bahar4730 Kızlar daha detaylı bakılan bi ultrasona girdim ama ayrıntılı değil bebeğim hesapladığımız haftasından 5 gün büyük gözüküyor adetli olduğum zamanda hamile olamıcam için bu bir sorun mu ? Şimdi 17 haftalığız
Doppelherz Bahar4730 sizinki yine normal bizim bebek kilosu 3,5 hafta ileriden gidiyor neredeyse işin ilginç kısmı diyabet de cıkmadı.. sizinki çok çok normal hiç sıkmayın canınızı. 35+5 iz sezaryen olacagız
-MinikAnne- Bizimde ayni şekilde 1 hafta daha büyük ama herhangi bir sorun yok dedi doktorumuz icinizi ferah tutmakta fayda var derim 🙂😇
Bahar4730 -MinikAnne- birde bana detaylı günü verdiler benim hesabıma göre 18. Haftama gün aldırdılar bebek 5 gün ilerde bebek
-MinikAnne- Bizimde ayni şekilde 1 hafta daha büyük ama herhangi bir sorun yok dedi doktorumuz icinizi ferah tutmakta fayda var derim 🙂😇
Duuyguum Bahar4730 benim de oğlum olucak kısmetse bizde on gün önden gidiyoruz bir sorun yok dedi dr canım
SemaAltun Doppelherz yasa benim de iki hafta çıktı ilaeride kiloluyumda babada der kesin sezer Doppelherz
Doppelherz Bahar4730 normal gününü beklersek kilosu çok çok ağırlaşacagı için riske atamadık iri bebek olduğu için zorunlu
Merve6161 Benim 1.5 yaşında kızım var hep 1 hafta onden giderdi 39+5 te normal doğumla dünyaya geldi şimdi yine hamileyim ve oğlum olucak buda 10 gün onden gidiyor sıkıntı yapıcak bir durum yok yani kızlar😊
Miniklerim_ 10hafta çıkacak diye gidip 11 haftalık olup direk ikili test randevusu verdi doktorumuz 😂
-MinikAnne- Galiba erkek bebekler baslarda gelisim daha hizliyken son haftalarda yavasliyor. Genelde erkek bebek gec doğar demeleri de bundan olabilir.