Aranizda hemşire olan var mi bugun kan aldi guya hemşire hem.inneyi cikarir cikarmaz cok agri vardi eve geldiğimde şismişti ve ağiriyodu hâlâ cok ağriyo ne yaomam lazim duzleyemiyorum kolumu 😡 kan almayi bile
beceremiyolar basta bnm hemsirem denedi alamadi ve digerini cagirdi o da kolumu bu hale.getirdi