Selcen kesinlikle kendin yap zaten iğnenin kılavuzunda da yazıyor iki parmağınla vuracağın yeri biraz sık, iğnenin ucundaki havayı boşaltarak dik bir şekilde batır. Çok yavaş bir şekilde de enjekte et. Yavaş yaptığında acı vermiyor sadece iğneyi batırırken acımış oluyor. Bir gün sağa bir gün sola yaparsan iyileşmesi de daha kolay oluyor. Hızlı enjekteden ve havanın alınmamasından dolayı morarıyordu benim başlarda. 29 haftalığım 3.haftadan beri kullanıyorum..