elifkonuk_06 Selam güzel annelerim😊 39 hafta 0 günlükken bu sabah saat 11.00 de oğluma kavuştum.. inanın o kadar guzel bir his ki Rabbim hepinize bu hisleri yaşamayı nasip etsin insallh.
meryemm_demir elifkonuk_06 Hayırlı olsun canım sağ sağlim analı babalı büyütmeyi nasip etsin rabbim 🦋
Betttt elifkonuk_06 hayırlı olsun canım sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah🙏🏻 Darısı hepimizin başına😊
nurhayatogul Nuray29 allah tez zamanda kucağınıza vermeyi nasip etsin 🙏🏻 Evlatlarımızdan ayrı koymasın inşallah
elifkonuk_06 Uzun uzun yazmayı düşünüyorum birgün bende.. ama simdilik bisey sormak istiyorum gögüs ucu çatlagi icin önerisi olan var mı? Aslında dogurmadan once zeytinyagi filan kullandim ama suan pek faydasi olmamis gibi
bilnazo68o elifkonuk_06 banada dogum yapan bi yakinim.soyledi. lansinoh gogus kremini doguma 1 ay kala kullanmaya basla demisti.