Deryaad Kızlar 39+4 deyim bebeğim kanala inmiyor normal doğum yapmak istiyorum ama acılmam yok lekelenme akıntı sancı hiç birsey yok normal doğum için ne yapmam lazım
pnarkmrc Deryaad Benimde 40+0 haftam doldu ama ne sancı ne akıntı ne nişan hiç bişey yok yarın kontrol var bakalim ne diyecekler inşallah bi an önce gelir
Deryaad Pazar günü günüm doluyor doktor pazartesi acılman varsa suni veririz yaparsın doğumunu dedi ama eğer yoksa sezeryan olacam 😞ve hiç istemiyorum
Deryaad Yürüyüş yap diyor doktor yapıyorum ama inmiyor kanala ne olacak bende bilmiyorum dualarınızı bekliyorum