Anksiyete olabilir bende de var nefes alamıyor gibi oluyorum, daralıyorum nabzım hızlı atıyor gibi geliyo, ağlamak istiyorum vs. senelerdir çekiyorum.Tabi doktor değilim teşhis koyar gibi konuşmuş olmayayım ama belirtileri de uyduğu için psikiyatriye de gözükme de fayda var.