Arkadaşlar 10+2 haftalık hamileyim. 2 gündür kasık ağrım var sadece sağ tarafta ve ara ara bacağıma vuruyor ağrısı. Hatta bazen içi acıyor gibi hissediyorum kasığımın. Akıntım lekelenmem yok. Suyu da bol içiyorum. Aranızda böyle problem yaşayan var mı? Hastanelik bir durum var mı sizce?