Kızlar 20+3 haftalik gebeyim gebe kaldigimdan bu yana sadece 3 kilo aldım, bebegin gelisimi ise cok guzel . Diyetisyene yonlendirdi ebe hemsirem. diyetisyen de metabolizman hızlı calisiyor o yuzden kilo alamıyomusum pek , diyet listesi falan verdi kilo almam icin. Aynı durumu yasan varmı kilo alabilmek icin naptiniz ?