Fatos00 bende çok araştırdım ilk çocuğumda bezi bırakana kadar prima kullanmıştım ama primadan daha iyi daha sağlıklı olduğunu öğrendim oyüzden busefer sleppy i denemek istiyorum. Ama ben hiç biyerde natural serisini bulamadım. Natural serisinin külot bez olarak 3 numaradan olanı var. Kendi sitesinede baktım ama göremedim yenidoğanın sensitive serisi mevcut. Siz sensitive mi yoksa natural serisini mi aldınız?