Arkadaşlar 31+3te akşam acile gittim bebeği hissedemiyorum diye geceye acil yatışım verildi idrarda enfeksiyon ve mantar varmış doktor sancı yapıyor dedi. 2 doz ciğer geliştirici yapıldı 48 saatten fazla gözetim altında tutuldum serumlar, sancı önleyici ilaçlar verildi sonra çıkardılar. Bugün de başka bir doktora gittim vajinismus sıkıntısı da yaşıyorum alttan muayene olamıyorum dolayısıyla açıklığıma bakılamıyor. Bugün ki doktor kesin bir şey demek için açılmaya bakmam lazım, rahim ağzı uzunluğunu ölçmem lazım dedi. Ultrasondan ölçmek çok zor falan dedi. Ölçüm nasıl oluyor bilgisi olan var mı şu an 32 haftalık oldu bebeğim inşallah en az 1 ay daha dayanır diye dua ediyorum nolur söyleyin illa alttan mı bakılması lazım ölçüm için hiçbir bilgim yok en kötü açıklığıma baktırmaya çalışayım diyorum 🤦🏽♀️